Mama mea…

Ca orice om intreg la minte, am niste valori bine stabilite. Cea mai importanta (cel putin pentru mine) este familia. Cred ca nu sunt de nimic mai atasata decat de familie. Am avut si norocul sa am parinti tineri (si ca varsta, dar mai ales ca mentalitate si suflet), open-minded (nu puteam sa ratez o expresie americana 🙂 ) si inca copii.

In acest post vreau sa vorbesc un pic despre mama mea si talentul ei (pictura).

Recunosc ca 2% din ceea ce scriu este pentru reclama :). Dar restul este pentru sufletul meu.

Mama mea este un artist. De la inceput pana la sfarsit. Tot ce face, ce spune, ce simte, se transpune in culori. Tot ce aude, vede, gusta, „traduce” in culori. Cu degetele pline de vopsele (de pictat, desigur), cu codita ei impletita, cu chipul ei ce tradeaza o anume preocupare pentru talentul ei. Cu totul este un artist. Si modul in care pregateste mancarea, cum isi aprinde tigarea, cum soarbe din cafea….

Prima data cand a inceput sa puna vopsea pe un material a fost prin anul ’99 (sper sa nu gresesc). Atunci a pictat un Bonsai, pe o piatra minuscula. Pe vremea aceea faceam sport si aceasta era sigla clubului la care ma antrenam. Acum are peste 100 de lucrari, multe dintre ele oferite cadou persoanelor dragi.

Mai jos, va prezint o mica parte din ce a pictat. Fie ca aceste imagini sa va relaxeze!

7 răspunsuri la „Mama mea…

  1. Buna Catalina . Felicitari ! esti un copil minunat , o adevarata bucurie pentru Angi si Doru . Ma bucur din suflet pentru voi. Am si un cateva desene facuta de mama ta cu multi ani in urma . Va pup , toate cele bune .

  2. Felicitari pentru ce ai scris 🙂 Ma bucur ca citind aceste randuri mi-ai adus aminte de clubul Bonsai, ce vremuri frumoase. Bafta in tot ceea ce faci si Paste Fericit !

  3. Buna Catalina. Din frumoasele cuvinte scrise mai sus, i-mi dau seama ca ai fost binecuvantata cu niste parinti minunati. Mama ta este intradevar un artist….dovada stau frumoasele picturi postate, dar nu numai atat…este un om senibil, care te-a crescut atat de frumos….si care cu siguranta te va purta in suflet toata viata ei. Si sa nu-l uitam si pe tati…..ca se supara pe noi. Iti doresc sa fi fericita alaturi de ei, si sa te bucuri atat timp cat mai sunt langa tine. Te imbratisez cu drag.

    • Buna, Elisabeta. Intr-adevar Dumnezeu m-a binecuvantat cu parinti de exceptie, amandoi artisti in stilul propriu, bineinteles. Tocmai am terminat postarea si despre tatal meu :). Daca ai putin timp, te invit sa il „cunosti” si pe el prin ochii mei. Multumesc pentru atentia ta!

Lasă un răspuns

