?

Ce am de pierdut? Ce am de castigat? Oare merita? Asta trebuie sa fac? De ce sa fac asta? Sunt in stare sa fac asta?Intrebare
De ce asa si nu altfel? De ce sunt asa? De ce imi bat capul? De ce trebuie sa despic firul in patru? De ce fac totul mai complicat decat este? De ce problemele complicate le rezolv mereu? De ce lucrurile simple sunt atat de simple? De ce vad lucrurile asa? De ce traiesc asa? Pot alege altceva?
Daca aleg altceva o sa fie mai bine? Cum o sa stiu ca este mai bine? Ce este „bine”? Ce este „rau”? Daca „bine” este „rau” si „rau” este „bine”?
De ce aleg asta? De ce te iubesc pe tine si nu il iubesc pe altul? De ce imi place asta si nu imi place cealalta? De ce ma provoc singura? De ce nu las lucrurile asa cum sunt? De ce schimb mereu ceva? De ce nu-mi place monotonia?
De ce sunt aroganta cand pot fi simpatica? De ce zambesc cand pot plange? De ce o caut mereu cu lumanarea? De ce ma ascund dupa deget? De ce nu ma pot ascunde dupa deget? De ce sunt sincera? De ce nu mint?
De ce cred in toti? De ce nu ma uit mai bine? De ce eu? De ce tu? De cand? Cum? Pentru tine sau pentru mine? Azi? Sau maine? Seara sau dimineata? Poti? Eu pot? Vreau? Tu vrei?
Pana cand? Cand? Voi ajunge vreodata la mal? Sau voi sfarsi inecandu-ma?

Prea multe intrebari? Prea putine raspunsuri? O viata e de ajuns pentru a gasi raspunsuri?

Lasă un răspuns

