Candidez la primărie!

De data aceasta nu o să spun prea multe înainte. Suntem în perioada cu pricina și m-am gândit SERIOS să candidez și eu la… Simpatia D-voastră! 🙂

Continuăm deci „volumul” Zâmbește…mâine va fi mai rău!

Sunt primarul cel mai cool
Fac campanie pe Feisbuc
Aleg fraza cea mai tare
Lumea dă “Like” în disperare
Dac-ai știi tu cetățene
Că pe “Like”-ul tău eu fac avere…
Dar promit solemn și nu oricum
O să fiu primarul cel mai bun!
O să mă țin de cuvânt
Exact ca și până acum
O să curăț străzile de maidaneziUrna Like
Niciun câine n-o să mai vezi
O să circuli gratuit
Cu un RATB trăsnit
O să-nveți să mergi cu bicicleta
Sau mai fancy, cu trotineta
O să fac metrou
Până și în ghetou
O să modernizez orașul
Bucureștiul o să fie altul
O să avem străzi curate
Nu măturate, ci aspirate!
Blocurile vor fi reabilitate
Frumoase și izolate
Lângă stație o să fie pomul
Un fruct să culeaga omul…

Am eu în gând multe lucruri
Doar la urne nu am voturi
Așa, dragă cetățene
Să trecem la acțiune!

Tu dai votul
Eu dau totul
Tu pe mine mă ștampilezi
Eu pe tine te…IUBESC!

Textul de mai sus este un pamflet și trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

