Mulțumesc că existați!

Ador oamenii sociabili! Atât de sociabili încât trebuie să știe TOT, să discute TOT, să meargă peste TOT, să fie prieteni cu TOȚI, să aibă like-uri de la TOȚI! Sunt fascinanți! Eu, cu firea mea mai rezervată, rușinoasă și timidă, mă întreb de multe ori: “De unde atâta energie?! Cum pot oamenii aceștia să rețină atâtea informații despre atâtea persoane și să transmită mai departe către alte atâtea persoane?!”
Sincer, cred că acești oameni sociabili trăiesc într-o altă dimensiune, într-un alt timp (mai lung), își folosesc mai mult de 10% din capacitatea creierului și au o alta viață.

Pe bune acum, tu ai timp, energie, nervi, interes: să ții minte ce face fiecare om dintre cei 1000 pe care îi cunoști, să te împarți între cei 100 de prieteni, să dai like și să urmărești ce like-uri primești de la cei 10.000 de Facebook Friends, să discuți detalii despre unii cu alții?

Răspunsul meu la această întrebare este NU. Nu am timpul fizic să discut despre atâtea lucruri, să muncesc, să învăț și să mă și distrez; nu am energia necesară să fac toate astea; nu am nervii necesari să rezist la atâta stres; nu mă interesează să știu tot, să discut cu toți despre acest tot; nu am capacitatea intelectuală să fac față la atâtea informații… Nu sunt sociabilă, nu mă interesează ceea ce nu ar trebui să mă intereseze, nu sunt inteligența întruchipată, nici frumusețea angelică, dar sunt populară!

Și vă mulțumesc vouă, oamenilor sociabili! 🙂


În acest context, „sociabil” este folosit cu sens figurat. A nu se înțelege că aduc ofensă persoanelor comunicative, apropiate, prietenoase.

Un răspuns la „Mulțumesc că existați!

Lasă un răspuns

